گل پسرم ماهانگل پسرم ماهان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

به یمن آمدن ماهان کوچکمان به زمین باآسمانی ترین آرزوها

حال و هوای این روزهای ماهان شیطون

1393/9/13 1:03
نویسنده : مامان زهرا
405 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهای ماهانم .

عزیز مامان نمیدونی چقدر وروجک و شیطون شدی نمیشه یک لحظه ازت غافل شد تا یه لحظه حواسون بهت نباشه با کارهات غافلگیرمون میکنی موندیم چیکار کنیم از وقتی راه افتادی شیطنات هم بیشتر شده اصلا نمیتونی بشینی همشه در حال بالا و پایین پریدن و بهم ریختنی

عزیزم! حسابی به باباجون وابسته شدی و از صبح تا شب هم با باباجون باشی سیر نمیشی محبت.

چند تا بازی یاد گرفتی بازی کلاغ پر که خیلی ناز انگشت اشارت رو روی زمین میزاری و یه چیزایی به زبان خودت به عنوان پر گفتن میگیزبان.

عشق مامان  به بازی " بدو بدو" علاقه مندی و میای با شیطنت جلوی من وایمیستی و بهم نگاه میکنی تا یهو بهت بگو " اومدمهاااااااا" و شما هم زود و با سرعت هر چه تمام تر بدویی اگه من بیام سمتت زود میدویی یه سمت دیگه اما اگه نیام پیشت میای نزدیک من تا با یه حرکت کوچولوی من دوباره فرار کنی. این بازی محبوب رو شما در خونه بابا جون با مامان جون و خاله انجام میدی که کلی بهت خوش میگذره، اما بعضی وقتها تو دویدینت دقت نیکنی که میخوری زمین . فندق مامان یه کم مواظب خودت باش. توی راه رفتن که حسابی حرفه ای شدی و خیلی کم پیش میاد که بیفتی تازه دویدن رو یاد گرفتی همش در حال دویدنی. الهی مامان فدای اون راه رفتن و دویدن قشنگت بشه بوس

یکی دیگه از بازیهای جدید و مورد علاقه آقا خوشگله بازی با آبپاشه که جدیدا خیلی دوسش داری و خونه بابا جون اینا با باباجون و مامان جون انجام میدی .

ماشین سواری و دوچرخه سواری رو هم خیلی دوست داری هرکی میاد خونه دستشون رو میگری میری سمت اتاقت که با اسباب بازیهات بازی کنی علاقه زیادی به اسباب بازیهات پیدا کردی تاب بازی و توپ بازی هم یکی دیگه از بازهای مورد علاقته پسر گلم مامان .

ماهان جونم وقتی از چیزی خیلی خوشحال میشی با صدای بلند ذوق می​کنی و میخندی خیلی بامزه میشی. ازمبل و تخت به راحتی بالا میری و به پشت برمیگردی و ازشون میای پایین و منم حرص می خورم هم از افتادنت هم از خراب شدن مبلم. مگه گوش میدی چیکار کنم میگم بیا پایین گوش نمیدی میارمت پایین دوباره میری بالا.

عزیزم وقتی بیدار میشی با یه لبخند خوشگل که من عاشقشم، آروم و بی سرو صدا بیدار میشی اگه کسی کنارت خواب باشه دست میکنی تو چشماش و اونو هم بیدار میکنی خیلی خیلی این جور از خواب بیدار شدنت رو دوست دارم، یعنی اصلا یه جورایی عاشقشم..................

از شیرخوردن با شیشه شیرت نگو که اونم جریان داره شیرت رو به دندون میگری و میخوری و همیشه هم یه کم ازش نگه میداری تا باهاش بازی کنی و مبلها و فرشهای من بیچاره رو کثیف کنی!!!!!!

کابینت ها رو باز و بسته میکنی و همه چیزو بیرون میاری!!!!!! .

یه عادت خیلی خیلی بدی که داری هرچی دستت باشه پرت میکنی .

وقتی بهت میگم برو فلان چیزو بیار قشنگ میری واسم میاری البته هنوز بعضی اشیا رو خوب نمیشناسی.

هر چه قدر بهت محبت کنیم آخر میفروشیمون به کسی که لباس بیرون تنشه وطوری بهش میچسبی که مجبور شه ببرتت بیرون .

نازگل من دست دادن و بوس کردن رو هم یادگرفتی وقتی بهت میگیم دست بده دستت رو دراز میکنی و به بقیه دست میدی وای که من عاشق این کارهاتم عشق من.............

اگه گرسنه باشی پشت سر هم میگی (هم،هم و..)و اگه تشنه باشی میگی آب.

با همه ارتباط برقرار میکنی به کسی که دوسش داشته باشی و ازش خوشت بیاد نگاه میکنی و میخندی. اگر یه بچه یا نی نی ببینی کلی ذوق میکنی و میدویی کنارش تا دستش رو بگیری یا به قول خودت نازش کنی پسر خون گرمی هستی و زود با بچه ها دوست میشی برای همین توی بازی با بچه ها سر از پا نمی شناسی و خیلی خوشحالی.ني ني شكلك

پسر گلم تلفن صحبت کردنت رو هم خیلی دوست دارم موبایل رو بریداری و میزاری در گوشت و راه میری و حرف میزنی حرف های نامفهوم!!!!!!!! (انگار کسی پشت خط باشه )

وقتی کسی نماز میخونه تو هم میای مهر رو برمیداری و بوسش میکنی و دراز میکشی کنارش و سجده میری و یه چیزایی برا خودت میگی یعنی منم دارم نماز میخونم .فدات بشم ماهان جونم.  

بله ناز پسرم، اینجوریهاست که شما رفته رفته بزرگتر و شیطون تر میشی و دیگه هر روز که نه، هر ساعت یه کار تازه انجام میدیییییییی.

الهی من قربون تو برم پسر عزیزم که سر همه رو با این کارات حسابی گرم کردی.

ماهانم وارد شانزدهمین ماه زندگیت شدی و توی این مدت کلی چیزای جدید رو تجربه کردی پسرم گلم این روزها به سرعت داری پیشرفت می​کنی؛ اون​قدر که خیلی ازکارهات رو فراموش می​کنم برات ثبت کنم.

پسندها (2)

نظرات (0)