گل پسرم ماهانگل پسرم ماهان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

به یمن آمدن ماهان کوچکمان به زمین باآسمانی ترین آرزوها

عکسهای کچلی عشق مامان و بابا

1392/11/4 23:27
نویسنده : مامان زهرا
719 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از غذا هیچی به اندازه دو تا آروق بزرگ و بعدشم یه خواب نازنمی چسبه

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

ما که ژستمونو گرفتیم خوش ذوقاش بیان عکس بندازن

لطفا ساکت ، مزاحم نشید می خوام وبلاگمو بروز کنم

حالا یه عکسه توپی هم اضافه کنم به وبلاگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عمه
5 بهمن 92 8:25
وقتی به دنیاآمدی خداوندباتمام عظمتش به زمین لبخندزدوبهار را به یمن حضورت به مابخشید دوست دارم عزیزعمه
عمه
5 بهمن 92 8:27
ای تماشایی ترین مخلوق برروی زمین آسمانی می شوم وقتی نگاهت می کنم . دوست دارم زندگی عمه
آدرینا
5 بهمن 92 11:10
سلام عزیزم ماشالا پسر شمام نازه ممنون بهمون سر زدین منم لینکتون کردم
shahla
10 بهمن 92 21:00
سلام ماهان جون ما که 23سالمونه وبلاگ نداریم خوشم میاد از5ماهگی سرت تواینترنتوووو وبروزکردن عکسات تو وبلاگه.....................
shiva
10 بهمن 92 21:04
ای ووووووووووووووووووووووول بابا پیشرفته تکنولوری ماهیسیم توبروحالتوبکن.....
hadis
10 بهمن 92 21:05
eeeeeeeeeeevvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvaaaaaaaaaaaaa.....