گل پسرم ماهانگل پسرم ماهان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

به یمن آمدن ماهان کوچکمان به زمین باآسمانی ترین آرزوها

واکسن 6 ماهگی ماهان کوچولو

1392/12/28 2:25
نویسنده : مامان زهرا
216 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان و بابا

ماهان جان

برای واکسن 6 ماهگیت چهارشنبه ٧/١٢/١٣٩٢ با بابایی تو رو بردیم بهداشت و واکسن 6 ماهگیت رو زدیم .موقع واکسن زدن خیلی گریه کردی اما بعدش آروم بودی تا خونه ! این دفعه بعد از واکسنت خیلی اذیت نشدی قبل از رفتن بهت قطره استامینوفن دادم که زیاد بی تابی نکنی جای واکسنت کمی سفت شد که برات کمپرس آب سرد گذاشتم ولی خدا رو شکر تب نکردی . عزیز مامان وقتي خانمه آمپول رو زد تو پات دلم ضعف رفت . انگار آمپول رو به بدن من زدن.خداکنه  زودتر خوب بشی عزیز دلم. عشق مامانی وقتی رسیدیم خونه برات فرنی درست کردم بعد بهت  شير دادم تا خوابیدی .

راستی گل پسرم توچکاب شش ماهگیت وزنت ٨ کیلو و قدت64 سانتی متر بود که خیلی بهتر شده بودی. دوست دارم تمام زندگی من و بابایی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)