گل پسرم ماهانگل پسرم ماهان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

به یمن آمدن ماهان کوچکمان به زمین باآسمانی ترین آرزوها

ماهان ما یکساله می شود

1393/6/10 3:06
نویسنده : مامان زهرا
314 بازدید
اشتراک گذاری

ماهانم ......

عزیزم .......

روز بودن و آمدنت مبارک

پسر یکی یکدونه من خدا رو روزی هزار بار شاکرم که مرا لایق مادری تو دانست تک گل زندگیم بدان که عاشقانه با تمام وجودم دوستت دارم  امید و شوری که تو به زندگیم داده ای لذت بخش است تولدت که باعث شکوه بیشتر زندگی ما شد مبارک باشد تو دوست داشتنی ترین موجود خدا برای ما هستی . فرشتهقلب

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

نفسم چند روز پیش یعنی 93/6/5  وارد یکسالگی شدی عزیز مامان تولد آنچنانی برات نگرفتیم فقط مامانی و بابایی و باباجون و مامان جون و دایی ها و خاله ها بودن عشق من تولدت در حدی بود که بتونیم چند تا عکس یادگاری از یک سالگیت داشته باشیم ان شااله سال های بعد برات جبران کنیم و برات یه جشن حسابی بگیریم.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

مرد کوچولوی من

1سال ازاولین روز باتو بودن گذشت ...................................

1سال از این همه خاطرات رنگارنگ باهم بودن گذشت.......................

1سال باتمام خاطرات تلخ وشیرین باتو گذشت..................................

1سال از عمرماهم گذشت......................................

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

راستی وزن من در یک سالگی 9کیلو و 900 گرم

قد من در یک سالگی 76 سانتی متر

تازه ، 3 تا هم دندون دارم !!! یکیش هم که تاول زده

در یک سالگی هم دیگه کاملا راه افتادم

یه دست و تشویق هورااااااااااااااا

  ماهگیت مبارک عزیزم

پسندها (1)

نظرات (0)